Picture
Szép estét nektek! A mai napon, szokás szerint gyakoroltam az ebekkel, a deszkázás már nagyon megy imádják :D Egyébként a trükköket azért tanítom nekik mert mentálisan fárasztom vele őket és élvezik is a tanulást :) Kis édesek. :) Voltam ma legjobb barátnőmnél aki kapot egy nagyon édes arany hörit :)) Emelett tőlik is egy nagyon szuper hírt kaptam méghozzá azt hogy a kutyájuk Hógi akiről már olvashattatok végre a szájába vett egy labdát :D Ha hiszitek ha nem ez egy hatalmas áttörés! :D Emellett az a hír ami bearanyozta a napomat az az volt, hogy végre a "harci" ebek igazi természetéről is forgattak egy interjút amit láthattunk ma a fókuszban aki esetleg nem látta volna az megnézheti az alábbi linken. Ma mégk int voltam íjászkodtam amit nagyon szeretek és ez még egy jó gyakorlás volt a kutyák helybenmaradására is. Nos mára ennyi volt. Sziasztok! :)

Interjú





Leave a Reply.