Picture
Szép estét! Nincs idegelőbb dolog számomra amit már sajnos tapsztaltam is emberek, ismerősök részéről, hogy már van egy kutyája, de neki feltétlenül kell még egy. Sikerül kikönyörögnie otthon, hogy lehessen még egy kutyája. Büszkén mutogatja hogy milyen cuki kutyája van esetleg felrak egy-egy kébet facebookra és itt véges lesz az egész kutyázás... De ő egyedül akarja mindenre megtanítani neki nem kell segítség... Aztán közel egy év elteltével jönnek mondani nekem, hogy problémás a kutya segítsek vele. Jó hát én persze jó szándékkal és mivel nagyon szeretek kutyákkal dolgozni elmegyek segítek.. naívan azt hiszem, hogy majd betartják amit mondok, és minden megoldódik... hát nem... Pár nap vagy hét elteltével, megint lemegyek megnézem a gazda menniyt haladt a kutyával és saját magával... és mit látok.. minden ugyan olyan mint volt. De komolyan... ha egyszer megkérnek hogy segítsek, akkor miért nem teszi kis meg amit mondok?? Elmondtam mivel tudnának változtatni, segíteni a helyzetükön. Megmondttam hogy ezt ők rontották el és nem a kutyát kell hibáztatni hanem saját magukat. És el is ismerték, gondoltam ez áttörés. Nos tévedtem... És sajnos egy idő után meguntam hogy ha a kutyával én dolgoztam teljesen jól csinált mindent de mivel a gazdája nem tett semmit annak érdekében hogy a helyzet javuljon itt minden véges lett. És szerintem nagyon szánalmas amit tett ezzel kapcsolatban... Sajnálom a kutyát és szánom az embert... Mert minden kutya okos, a labi szuka akivel foglalkoztam rettentő aranyos és okos kutya, és a gazdája is tudna cselekedni, változtatni a dolgokon ha rásszánna egy kis időt a kikönyörgött kutyájára.. Sajnos ez nem fog változni.. Mára ennyi lenne.. sziasztok!




Leave a Reply.