Picture
Sziasztok! Gondolom ti is tapasztaltátok azt hogy végre meleg van :) Én személy szerint ennek nagyon örülök :D Inkább legyen iszonyat meleg mint hideg :D Szóval a jó idő örömére el is mentem kutyázni ezúttal csak én voltam az ebekkel a pályán. Hát jó volt nagyon ügyesek voltak az ebek. Nem nagyon készítettem fotókat inkább kutyáztam asszem 4 darab képet készítettem. :) Elvileg holnap Hógit akiről már olvashattatok a blogon olyan 3 órára elviszem hogy jobban kiismerjem én így szoktam :) Szeretem látni a viselkedését úgy is a kutyának ha nincs ott a gazdája. Hát meglátjuk mi lesz :) Nah viszont tegnap találtam egy képet amit biztos sokan láttatok már a közösségi oldalakon de azért én is megosztom veletek!

Itt tudjátok megézni a képet:>>kép<<Engem a sírás kerülgetett mikor ezt a képet néztem. Most mindenki mondhatja azt hogy, persze mondták a kutyának, hogy tegye fel a mancsát, azért hogy bekerüljenek a hírekbe. Szerintem nem... Én úgy gondolom, hogy a kutyák is és minden állat ugyan úgy érez mint mi és tud szomorú lenni és fel is fogja mi az a halál. Őszintén hiszem, hogy az a kutya tudta, hogy mi történik és szomorú volt az egykori gazdája elvesztése miatt. 















Leave a Reply.