Picture
Sziasztok! Tudom, hogy elég régen írtam de nem volt energiám. De most itt vagyok és blogolok. Szóval egy videót akarok nektek ma mutatni amiben két Állatotthonos kutyus szerepel labdázás közben. Ja és adnék egy nagyon jó házi módszert a bolhák kiirtására. Almaecetet meg vizet kell összekeverni 1:2 arányban és ezzel lepermetezzük az ebünket. Egyébként az ebek szuperül vannak lehet hogy majd hétvégén kimegyünk a sportpályára mert kiállítás lesz persze kutyás. Nem tudok most túl sok mindenről írni, majd holnap! Nézzétek a videót lehetőleg osszátok! :)





Renée La Rose
6/23/2013 02:20:01 am

Almaecet ez komoly? :D

Nagyon komoly akkor majd lefújom Peggyt mert ő most is vakarózik pedig nem olyan rég kezeltem le Neostomosannal.

Reply
Svan
6/23/2013 02:26:14 am

Én is úgy hallottam hogy hatásos és kipróbáltam nekem nagyon bevált :D

Reply



Leave a Reply.