Picture
Na hát akkor sziasztok! :D Ismét billentyűzetet ragadtam de most eléggé hevesen, hogy megoszthassam veletek az élményeimet. :) Szóval az "ŐZES DOBÁS" hát a cím ismét Hekire utal ugyanis tényleg olyan mint egy őz és ezt frizbizés közben is bemutatta, és a frizbiből jött maga a címben a dobás szó. :)) :D Rengeteget nevettem rajta majd egyszer le is videózom :D Nah de ma nem nagyon fotóztam mert ugye csak a kutyák meg én felállásban voltunk sétálni. Vagyis egyenként vittem őket sétálni mert kell külön is foglalkoznom velük, mert mindig együtt viszem őket sétálni. Szóval Hekivel mentem a túrára, bár eredetileg Shivával terveztem de Hekinek nagyobb szüksége volt most a mozgásra. :) Shivával pedig egy amolyan hosszabb "városi" sétára indultunk. :) Közben össze futottunk egyik barátnőmmel aminek nagyon örültem. :) Nah de a túrára vissza térve... Nagyon jó kis túra volt iszonyat messzire kisétáltunk. Közben megtámadott bennünket egy palotapincsi, de a rá való tekintettel rákiabáltam hogy menjen innen és hatalmas mázlinkra el is ment, vagyis inkább az ő mázliára. Mindenesetre a séta szuper volt mind két ebzettel, azért a képeket felrakom igaz csak néhány darabot lőttem de nah azért nézegessétek kedvetekre. :) Sziasztok, szép estét! :)) Ja és bocsi de a képek iszonyatosan homályosak! 





Leave a Reply.